ՈՒրախ ամանոր

Ես ընկերներիս հետ ձնեմարդ էի պատրաստում։ Շատ ցուրտ էր երբ մայրս պատուհանը բացեց ամբողջ տունը ձյուն էր լցված մայրս երեք վերարկու հաքավ, հինգ հատ գլխարկ, վեց հատ զույգ հաստ կոշիկ։ Գիտեք ինչու հաքավ նրա համար, որ ինձ կանչեր։ Նա վախենում էր նույնիսկ դուռը բացել, որ ձյունը նրան չխորտակի։ Մայրս հավաքեց ուժ բացեց դուռը և քիչ էր մնում շոգից հալվեր երբ նա դուռը փակեց գնաց պատուհանի մոտ հենց պատուհանը բացեց, որ ինձ կանչի նորից ձյունը քիչ էր մնում նրան խորտակեր երբ ես եկա տուն ամբողջ տունը ձյուներ։ Երբ ուզում էի վերարկուս հանել տեսա այդ ձյունը և մռսեցի հիվանդացա։ Բայց դա վարակիչ հիվանդություն չեր այդիսկ պատճառով ես արագ լավացա։ Նորից գնացել էի ընկերներիս հետ խաղալու մայրս ինձ կանգնեցրեց և ասաց, որ ես էլ դուրս չեմ գնալու ամբողջ ձմեռ։ Ես շատ տխրեցի և գնացի հետ տուն տխուր պառկեցի։ Հետո հիշեցի, որ ես մի հետաքրքիր խաղ ունեմ հանեցի տուփից հանեցի խաղի մի մասը և նա սկսեց խոսել։ Նա ինձ հարցնեց թե ինչում եմ ես տխուր ես պատասխանեցի, որ ես տխուր եմ նրա համար, որ մայրս չի թողնելու մինչև ձմեռվա վերջ դուրս գալ ընկերներիս հետ խաղալ։ Մայրս լսեց այդ խոսաքցությունը լսեց և մտածեց, որ ես հեռախոսով եմ խոսում։ հետո նա տեսավ, որ ես շատ երկար եմ խոսում նայեց և տեսավ, որ ես խաղալիքի հետ եմ խոսում նա երբ այդ ամենը տեսավ նա ինձ տարավ հիվանդանոց։ Մայրս բժժկին հարցրեց թե ինչու եմ ես խոսում խաղալիքի հետ բժժիշկը պատասխանեց, որ ես ուրախության կորուստ ունեմ և մայրս թողնում էր ինձ դուրս գաի ընկերներիս հետ խաղաի։ Բայց երբ ես դուրս էի գալիս տնից մայրիկիս աչքերի մեչ մի վախ կար նա չեր ուզում, որ ես դուրս գաի որովհետև Նոր Տարին արդեն մոտիկանում էր։ Ես ուրախ էի, որ Նոր Տարին շուտով գալու է մնացել է 2 շաբաթ է մնացել և ես 1 շաբաթել ես խաղացի դրսում երկրորդ շաբաթ ես արդեն ավելի ուժեղ հիվանդացա քան թե նախորդ անգամ մայրիկս ավելի խստացավ իմ հանդեպ գնաց հիվանդանոց բժիշկը դեղեր նշանակեց իմ մայրը մեկ տոպրակով մեջը ամբողջը դեղ էր լցված ամեն մեկից խմում էի նույնիսկ էլ տեղ չունեի դեղից կշտացել էի։ Սովորական տատիկը, որը լիքը խնդիրներ ունի չի խմում, որ ես եմ խմում արդեն դեղից վա էի ինձ զգում։ Ես բացականչեցի հերիքե արդեն ինձ այդ դեղերով կշտացնես ասեցի և մայրս տխուր դուրս եկավ իմ սենյակից

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *